сряда, 11 юни 2008 г.

Следработновреме...

Някой ако каже, че съм кофти служител да си изяде ушите! Гледай, 19:30 стана, а аз още съм на работа! Гледах една серия на Др. Хаус де, не нещо друго :)

После имам среща с Милото ми, да си я видя, че вчера много я стресирах с моя спек по никое време :( Сори, Мило!

А вчера... беше КОШМАРНО, по-гадно не съм се чувствала от доста време насам... но както и да е, решила съм да не се сдухвам повече! ПИСНА МИ!!!

Едно нещо е хубаво... осъзнавам, че вече една година си имам БЛОГ, в който даже и пиша от време на време :) Мдааа... миналата година някъде по това време си го регнах :)

А днес с кики решихме, че ще издаваме мемоарите ми, което ме подсеща, че не е лошо да позаписвам някой моменти... ще ги изпозабравя :)

И... даа... довечера мисля да намина да видя Цве и да я водя за сладолед :)
И нова сим-карта си имам :):):)

Абе като цяло живота може и да е хубав, колкото и да е смотан :)

Айде, УСМИВКАА!!!

П.П. - живот и здраве утре ще си пробия веждАтА :D

Няма коментари: