сряда, 25 януари 2012 г.

Да бе, да!

Да бе, даИ какво като съм изпушила и последното... той мозъка ми изпуши още на 5-я ден с по 1-2-3 часа сън на денонощие! А днес е може би 20-я... И Дредг не помагат крайно много за подобряването на душевното и физическото ми състояние! Само подхранват нарцисизма и желанието за секс! Което следователно води до ретуш на някоя моя снимка, а в конкретния случай мисля, че се получи даже доста приличен кадър! Дори и дълбока идея има в себе си! Хахахаха! Колко арци-фарци звучи това! Мухахахха! Но е добър де, сигурна съм! Не само моя изпушил мозък го харесва :D
И съм толкова смотана... пратила съм си била курсовата работа по 3Д, но така случайно само да напиша "Име и факултетен номер"... да бе, да, те преподавателите са си телепати! И получавам аз отговор... много хубав проект, но ако ми кажете име и фак. номер, ще ми е доста по-лесно да нанеса оценка :D Хахахахах! Epic fail!
И размишлявам с РАДИо за причинно-следствената връзка между събитията от ежедневието ни и сънищата. А разговора тръгна от там, че аз преди няколко вечери сънувах гореспоменатата девойка. В съня ми тя беше облечена като Айриин Адлър, а точно преди да заспя бях гледала за пореден път Шерлок Холмс.
И, като цяло, в редките моменти, в които спя и сънувам, то са едни лудници... едни чудесии... :X Дума да няма, мозъкът ми има нужда от сериозно количество почивка...
А из хейтбук, от всякъде спам със 9GAG -ски произведения... То лошо няма, но вече остана ли нещо в тоя сайт, което някой да не го знае :D
Бръъъъм! Не ми е лесно... а довечера съм на някакво си там парти, в някакъв клуб (който не знам къде е) със Ни и Калинка (за последното не е крайно сигурно, в смисъл - дали ще присъства или да).
Отивам да си направя нещо за ядене, че ми е гладно нещо... Хахахах...


Лека и спокойна вечер, драги ми Драганчовци и Драганки! :D

Няма коментари: