вторник, 14 август 2007 г.

Възглавничките пред "The Mask" и една падаща звезда...

Мислите ли, че ако видиш падаща звезда и си пожелаеш нещо, което наистина искаш и то ще се сбъдне?!
На мен ми се иска да вярвам...
Мда... видях падаща звезда, и си пожелах... Пожелах си нещото, което наистина истински искам! Дали ще се сбъдне? Кой може да каже... ?
Мисля, че не искам да знам дали ще се сбъдне или не... предпочитам да го очаквам и (дай Боже), някой ден то да се сбъдне ей така, от нищото :) И... не че съм оптимист, но мисля, че ще се сбъдне... тази ми съкровена мечта :) Каква е тя ли? Няма да кажа... нали, когато си пожелаеш нещо и не бива да казваш ;)

И така де... хубаво нещо е да вярваш в това, че някой ден ще се сбъднат мечтите ти... Ама наистина е много хубаво...

Ако консумирах алкохол бих казала: "Наздраве за сбъднатите мечти!"! Нима е малко да погледнеш назад и да си кажеш: "Да, мечтаех за "еди какво си" и сега то е факт!" От личен опит казвам... много е яко! Тръпката от сбъдването на мечтите е нещо неописуемо..!

Обичам живота (колкото и да е гаден), обичам морето (колкото и да е мръсно), обичам Бейлис с натрошен лед (нищо, че не трябва да пия)...


П.П. - WinAmp-a е гадина! Ако скоро не съм го казвала да знаете - някой ден ще му счупя главата на него!!!

П.П.П. - :SMILE:

1 коментар:

NonE каза...

Знам ги аз тея възглавнички :)