четвъртък, 6 септември 2007 г.

Де'а знам....

Баси от колко време не съм драскала тук... май се поолях,а? Ами така де, до скоро нямах нет у нас, пък и нали съм малко отпуск... Оправдавам се, да не си помислите нещо друго :)

И така де, днес е смачкан четвъртък... чакам кики и Проф-а да дойдат, после Милен, Калин, Денио, Даката, Сис, Вини, Бицата... и май мислим да си спретнем леко и небрежно събиране, и да пием чай с РОМ! От бая време се каня да го направя... сега е момента!

И тъй... даскало! Яко е, донякъде... и вчера асистента по информатика ми каза, че имам прекалено много акъл, за да си губя времето в този университет! Поласка ме, определено ме поласка... признавам си! Ама... как да му обясня, че нямам нерви и желание за нещо по-сериозно? И така де, от доста време не ми бяха правили подобен комплимент, явно някои хора все още мислят, че имам бъдеще! Иска ми се да го вярвам, наистина ми се иска!!!

Абе, разни лудници тук напоследък... и направо в скоро време може и да полудея! Сигурно ще се запитате на къде повече :) Ами има на къде, все още не съм започнала сама да си разказвам вицове и да им се смея :) Хахах... ама съм близо де :)

Оф... и ми дрънчи Дилириум - Сайлънс... Калин и Милен дойдоха :)

Хайде, другия път повече :)

3 коментара:

Naria каза...

...и все някой идва.
Наздраве.
:)

Shams-i каза...

Хахаах... да :)

NonE каза...

Те дойдоха, ние дойдохме и всички дойдоха xD какво по-хубвао от това??