петък, 28 септември 2007 г.

Петък вечер... смешна вечер :)

И така... днес е петък, според ученическите предания това е най-хубавия ден от седмицата... лично на мен много ми допада :) Можеш спокойно да си излезеш с приятели, да се напиеш като прасенце и имаш цяааала събота да изтрезнееш :)
Но този петък аз мисля кротко и сладко да си остана в къщи, да гледам филмчета и да си легна блажено... нито ми се излиза, нито ми се пие... и не, не съм болна! Просто искам малко да си почина от всички и всичко ;)

Та така де... хубаво слънце пече навън, мисля да отида да си взема вафличка и количка, може даже и кафенце :):):)

Хев ъ найс дей ;)

3 коментара:

NonE каза...

Да ама не стана :P както го мислеше, щот и петък излезе и тази вечер ще излезеш.

Анонимен каза...

Мда Плеши,петък вечер е една иделана вечер да се напиеш като прасенце, да повръщаш в тоалетната докато се удавиш вътре и да опикаеш приятелката си по краката...
*World Pieceeeeee*

xxxx
PS: Обичам те говедце любимо

Анонимен каза...

Да уж. По поводу коментариев - навеяла на меня где-то услышанная фраза:
В НАШИХ гипер-городах живут мега-люди...