понеделник, 25 юни 2012 г.

Такова едно... хубаво :)

Чудя се дали да ти пиша направо на теб или да е така, генерално адресирано до света... Но то си е за теб и за това ще ти говоря направо :)

Не знам дали ще го видиш, или ако го видиш, дали няма вече да съм ти разказала разни неща от този уикенд... Няма значение, аз си изливам душата тук и сега, пред всеки, който иска да разбере... Искам да знаеш, че това беше един от най-хубавите уикенди в живота ми. Не само заради теб, да, и други виновници имаше :) Но! всеки момент, който прекарах с теб беше чудесен. Караш ме да вярвам, че има надежда в хората... даваш ми едно някак чисто усещане, хубаво! Усмихвам се и ми става хубаво, дори и само като се сетя, че те има :) И цяла вечер, на феста, виждах по нещо от теб в различни хора... знаех, че няма как да си наоколо, но все пак не спрях да се оглеждам и да се надявам, че ще се появиш от някъде (cause life can be THAT perfect ;) ) И точно на Sean Paul - Got to love you (когато ти писах) аз се взривих (признавам, че имаше и намеса на разни биопродукти, любезно предоставени от един колега :))! Как мислиш, за кого си мислех по време на песента? :) И много танцувах и всеки път се сещах как само ме дракаш, че не мога да танцувам...
Щеше да е хубаво да си с мен, признавам си... просто знам, че щеше да ти хареса (макар да не те познавам почти). Беше някак... хубаво, имащо нужда да бъде споделено с някой...
Спирам сега... още една песничка на Sean Paul за лека нощ и си лягам... най-накрая :) http://www.youtube.com/watch?v=jtggDm-5zSk&feature=relmfu

И да, беше супер яко :)

Целувам те сега и се надявам да те сънувам :)

Няма коментари: