петък, 29 юни 2012 г.

Петъчно :)

Ама коооолко е горещо навън, не е истина :)

И да, днес явно няма да те видя, но това не е толкова страшно... все пак те видях вчера и това ме прави много хепи :) Толкова се зарадвах като ми се обади, не мога да ти опиша :) И мацката, Мария, и тя е голям пич и мисля, че ми надуши порочните мисли към теб :Р

И днес, докато обикалях по работа из центъра, се замислих, че много места и неща в проклетата София биха ти харесали и искам да те заведа. Да съм ти нещо като гид :) 
Сега например има изложба на Пикасо, не знам дали го харесваш, но мисля, че ще е интересно и бих искала да отида... Ще дойдеш ли? :)

И си мислех за нещата, които ти казах вчера... Искам да съм ти приятел и искам да го осъзнаеш, и няма да позволя нещо да прецака това. Да искам и други неща, но за мен е много по-важно да  те пазя и да се грижа за теб, гет ит?

Хубавото детенце :)

И днес съм на Рожден Ден на една приятелка и там ще са се събрали половината софииски лес гърли и направо ще почина! Никак не обичам такива събиранки :D Явно ще ми се наложи да го преживея :)

Сега продължавам с проекта за тениската и Стар ФМ :)

Целувка :)

Няма коментари: