понеделник, 25 юни 2012 г.

Return to Innocence... wtf?! :)

Точно, ама тоооочно в десятката ме уцели тази песен :) Пак на теб ще пиша, защото искам да ти говоря разни неща... харесва ми да ти ги обяснявам, гледаш ме разбиращо (а това за мен не е много често срещано явление) :)

И днес искам да си говорим за тази песен http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 и дали е възможно или не е? За мен е... ти знаеш, казвала съм ти, аз вярвам, че хората се променят. Променят се и то много! Стига да има заради кого :)
И продължавам да размислям... и да гледам разни снимки от разни скорошни (и не толкова скорошни събития)... И да, мисля че все пак е възможно да се случи! Можеш да си върнеш невинността (баааааси думата :D). Може да се намери живо същество, което отново да извади топлината и донякъде детската невинност... Тази която всички сме изгубили в заобикалящия шит...
Ей, няма да се даваш, чуваш ли? Ще ти откъсна ушите, ако го направиш! :)

Спирам сега и се отдавам на снимките, че има няколко много хубави :)
Лека нощ или добро утро? А може и да е Честита Нова Година... може и никога да не е, но там е чара на нещата :)
П.С. - Котката и кучето пак се бият :)

Няма коментари: