вторник, 26 юни 2012 г.

Днешно :)

Започвам да се чувствам, все едно си говоря сама и се чудя дали няма да изтрия всичко преди да си го прочела, за да не ме разбереш погрешно... Няма значение, за сега пиша :) И само да вметна, че Кики много мрази "няма значение" :)

Та... днес, като решихме с Вал да ходим да се катерим и много се зачудих как е редно да постъпя:
Вариант 1 - да ти се обадя, защото нали ти бях казала, че ще те уча
Вариант 2 - да не ти се обадя, защото така ти обещах...

Явно съм избрала вариант 2, защото... и аз не знам защо, сигурно така съм сметнала за правилно. Тук ти ще кажеш кое е било правилното (ако някога разбереш за дилемата ми) :)

Та... как си ти, как мина деня ти? Как са курсовете, справяш ли се? Има ли готини бъдещи колеги?
Аз набързо да ти разкажа... моя ден мина много скучно :/ Цял ден се занимавах със сайта, смятам, че има сериозен напредък и даже почти мога да кажа, че ми харесва как се получават нещата. И все пак, в един момент много зациклих и блокирах (от гледане на интернет магазини), и разгледах снимките от РД-то ми... има няколко много хубави, но две са ми любими - и тях ще видиш някой ден, може би :) И да, като поразгледах снимките, тотално се отнесох и зациклих още повече! Прииска ми се да ти напиша глупав смс от сорта на "Знаеш ли какво прави блондинка, когато и подарят водни ски?", но и това не направих... а знаеш ли какво, сигурно много ще ми се смееш :D :D :D -> пуснах си да гледам Harry Potter and The Deathly Hallows Part. 2, много яко :D :D :D И после пак правих сайт, после изведох Сандра, после отидохме да се катерим, но залата беше пълна и решихме направо да ядем, и да пийнем по бирка. Няма да те лъжа, като писах на съкафезника ти да питам дали ще дойде, и тайничко се надявах да дойдете заедно... много тайничко :) Но надеждата ми бе бързо убита със кратък, точен и ясен отговор "Не" :)

Странно ми е, но както имаше един много сладък смс (банален, но сладък): Everytime when something funny happens I want to call/sms to you. Е тооочно нещо такова се получава :) Не знам дали ще го разбереш :)

Хайде, детенце прекрасно! Пращам ти хубави мисли и прегръдка... и целувка по луната :)

Няма коментари: