понеделник, 2 юли 2012 г.

И сега какво? :)

И ти вече очакваш да прочетеш нещо тук... така му се изгуби половината очарование :(

Няма значение, аз ще продължавам да си пиша, пък каквото - такова :)

Знаеш ли ти, детенце хубаво, колко много неща не мога и не искам да ти кажа? И колко ми е трудно на моменти да съм около теб... Не знаеш, не трябва и да разбираш за моите душевни терзания...
Вчера (снощи) ми беше ужасно трудно. Много малко пъти в живота си съм попадала на толкова complicated ситуация... Няма редно и нередно. Няма искам и не искам. Няма ще и не ще. Всичко е прекалено неясно, с прекалено много въпросителни, многоточия и недоизказани желания... Кажи ми само, редно ли е да е така? Редно ли е ти да постъпваш така с мен? Да, знам, че не си играеш... Знам го. Знам и горе долу какво те спира. Знам и мен какво ме спира... И все пак, ти не трябва да постъпваш така с мен... и аз съм човек, и аз имам сърце, и аз имам емоции, които понякога ми е трудно да контролирам... Прекалено много време съм била играчка... Не искам повече да е така. Искам хората да не виждат в мен само секс. Толкова ли е трудно?
Чувствам се ужасно... толкова години прекарах, стараейки се да не допускам никой до себе си... И сега - ***! Хората виждат в мен това, което толкова години им натрапвам... Греда!

И, въпреки това, днес искам да ти кажа, че беше един много хубав ден! Ти, после книжка, после тренировка, после бира с момчетата от отбора... Хубаво беше :)

Искам да си лягам до теб (било и на съседното легло)... харесва ми да си говоря с теб преди да заспя, харесва ми да си говоря с теб като се събудя... ХАРЕСВА МИ ДА СИ ГОВОРЯ С ТЕБ! Аз това май вече ти го казах... невърмайнд :)

Лягам и заспивам сега... хоупфули ще те сънувам. Хубаво е да те сънувам!

Целувка!

Няма коментари: