сряда, 18 юли 2012 г.

Sweetshirt-a ми мирише на теб...

Не е като да не ти го написах преди малко на смс :)
И ти е хубав парфюма, нищо че е рандом избрам :)

Много неща щях да ти пиша и като отворих блога, и то всичко се изпари от главата ми :)

Главното, което исках да ти кажа е, че днес (докато се разхождахме и си говорихме с теб) взех много интересно решение за живота, вселената и всичко останало... Караш ме да се замислям много над неща, в които по принцип съм уж много сигурна :) Това ми харесва :) И да, ще ти кажа за решението ми, спокойно :Р
Както ти казах, аз ще те чакам и няма да се откажа. Това е ясно! НО! Докато чакам, така да го нарека - "развръзката", спирам с нещата тип Джу или иначе казано - никакви закачки, зарибявки и т.н. :)
А "развръзката" да ти кажа ли как я виждам или да си го запазя за себе си :Р
Хаааайде от мен да мине ще ти кажа -

Вариант 1 - Да те имам :) (хоуп соу)
Вариант 2 - Да знам, че никога няма да те имам :/ (нот хоуп соу)

И така... не само, че не изтрих всичко, ами оставих и още нещо...

Целувам те!

Няма коментари: