четвъртък, 12 юли 2012 г.

Последно от Габрово :)

Не съм ти писала от доста време, но така като гледам то няма и много смисъл :) Ти така или иначе не ги четеш :)

И все пак, сега ще ти драсна няколко реда, защото за трета поредна нощ те сънувам и го приех като намек от подсъзнанието си :)

И така де, миналата вечер (когато си тръгваше от каравана) ми стана много тъпо... Не съм искала нищо от теб, просто да те гушна и да ти пожелая успех на изпитите, но ти не ми даде тази възможност и ясно ми показа, че не искаш да съм там. И не знам кое аз не съм разбрала, но ще гледам за в бъдеще да не ти досаждам, обещавам! Явно не съм толкова приятна компания колкото си мислех...

И другото, стискам много палци за всички изпити и ще ти пиша преди всеки, за да знаеш, че го правя... как беше, за повече позитивизъм :)

Сега те гушвам мислено :)

Няма коментари: