вторник, 3 юли 2012 г.

Не знам и аз защо така...

За втори път ми се случва това... В смисъл, за втори път в живота си съм в такова едно душевно състояние, в което много добре знам какво искам. Знам, че каквото искам, не мога да го получа за момента и за това съм в една странна безтегловност, и правя само глупости...
Има нещо в това, че когато имаш емоцията в сърцето и в душата си, явно другите я виждат и ги привлича... А защо ти не я виждаш, или може би не искаш да я виждаш? Не знам... сигурно няма да ми отговориш, може и така да е по добре...
Объркано ми е! Не знам дали можеш да разбереш, какво и защо го правя. Не знам дали аз мога да се разбера... Трудно ми е да се разгранича от нещото, което бях преди години... Това обяснявах и на Джу. Много е трудно да живееш със двете си аз, едното от които е много много лошо... На моменти го усещам и го контролирам... но не винаги ми се получава :/
Не знам, супер объркано ми е всичко. Ти нямаш вина за това, наистина. Просто в главата ми е каша, но то не е за сефте :) Предполагам, че ще успея да си изясня нещата и отново да постигна душевен мир, защото в момента май не ми се получава :)

И само глупости ти пиша и не знам накрая какво ще излезе, но май отиват към триене нещата :)

Гуш!

Няма коментари: